onsdag 3 mars 2010

Jorå satte

Resultatet





Blommor i kö till omplantering





Fiffigt, slipper man bli jordig!





I dag har jag planterat om blommor. Det uppskattades mycket!



Som paus efter detta unnade jag mig p3, kaffe och choklad, hade sannerligen en trevlig upplevelse, det var Christer, mitt älsklings program. Någon hade ringt in och tipsat om att man vaknade lättare på morgonen om man hade en timer inställd ljus-slinga i sovrummet, jag tänkte att det bara måste vara min bästa kompis F som skickat in det,(har svårt att tänka mig någon annan vara så smart) så jag sms:ade henne å så var det, sötnosen där!
Sen kom det alldeles fantastiska inslaget om Morgans små släktingar, helt underbara två killar i 10 års åldern Nico och Sebbe, Morgan frågade: "vad är diskriminering?" och dom svarade "att färger kan vara alla färger inte särskilda kill och tjej färger"
Det andra roliga va : "Ni får väll inte svära för era mammor?" "Näe vi får bara svära för Therese, då får vi svära hur mycket vi vill , jag brukar kalla henne för snygg-Therese eller tutt-Therese"

Nu ska bus dansa!
Puss å kram cykel ram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar