torsdag 4 mars 2010

Honung å Lejon!



Köpte honung i går, inte vilken honung som helst utan så kallad "Torgny honung".
Har en vän som sa såhär på krogen en gång "varför köpa ett glas champange när man kan köpa ett helrör" så tänker jag när jag köper honung, köpte 2 kg till att börja med! Det jag inte riktigt kan förstå är hur "Torgny honungen" kan vara så himla mycket godare än alla andra honungar det måste vara så att Torgny bor på ett alldeles extra gott ställe!

Det super gulliga lejonet blir min vän till Gustavs begravning på lördag. Tanken är väll att lejonet ska flytta till ett sjukt barn sen. Men hur kul kommer det bli för barnet att få ett alldeles blött och snorigt lejon???

3 kommentarer:

  1. Men vem är det som har dött!? :O

    SvaraRadera
  2. Lilla Gustav, en pojke som jag känner. Berättar mer när ni kommer hit!

    SvaraRadera
  3. ida, det här är ingen pik av nått slag (du är jevligt znygg) men jag ser tydliga likheter mellan dig och lejonet.. ehehheh

    SvaraRadera